معرفی بازی‌های ماه می ۲۰۲۳ سرویس پلی استیشن پلاس اسنشیال

پلی استیشن پلاس ترکیه اکسترا

سونی بازی‌های ماه می ۲۰۲۳ سرویس پلی استیشن پلاس اسنشیال را معرفی کرده است که بازی‌هایی چون GRID Legends و Chivalry 2 در آن به چشم می‌خورند.

سونی امروز بازی‌های جدید سرویس پلی استیشن پلاس اسنشیال در ماه می ۲۰۲۳ را تایید کرده است و مشترکین در این ماه می‌توانند بازی‌های GRID Legends برای پلی استیشن 4 و 5، بازی Chivalry 2 برای پلی استیشن 4 و 5 و همچنین بازی Descenders برای PS4 باشند. از تاریخ ۲ می (۱۲ اردیبهشت) تا ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) را دریافت کنند و به تجربه این بازی‌ها بپردازند.

رده‌ی اسنشیال، پایین‌ترین رده‌ی سرویس اشتراکی پلی استیشن پلاس است که هر ماه امکان دسترسی کاربران به چند بازی رایگان را فراهم می‌کند. حتی بعد از اینکه این بازی‌ها از سرویس PS Plus حذف شدند نیز تجربه‌ی آن برای دریافت کنندگان امکان‌پذیر خواهد بود؛ به شرط اینکه در این مدت عضویت سرویس PlayStation Plus Essential یا رده‌های بالاتر آن فعال باشد. با اتمام زمان عضویت مشترکین، دسترسی آن‌ها به این بازی‌ها قطع شده و تا زمان نوسازی سرویس، امکان ورود به بازی را نخواهند داشت.

بازی‌های ماه آوریل پلی استیشن پلاس مواردی همچون Sackboy A Big Adventure و Meet Your Maker و همچنین Tails of Iron برای کنسول‌های PS4 و PS5 بودند که تا اول ماه می همچنان در دسترس قرار خواهند داشت.

کلیدواژه : پلاسپلی استیشن
علی نوری
ارسال دیدگاه