بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در ماه اکتبر ۲۰۲۳ مشخص شدند

بازیهای پلاس اکتبر ۲۰۲۳

بازیهای پلاس اکتبر ۲۰۲۳

دقایقی پیش، سونی رسماً از بازی‌های پلی استیشن پلاس ماه اکتبر سال ۲۰۲۳ رونمایی کرد.

فهرست عناوین تایید شده بازیهای پلاس اکتبر ۲۰۲۳ را در ادامه مطالعه می‌کنید:

 

  • The Callisto Protocol
  • Weird West
  • Farming Simulator 22

 

این عناوین در تاریخ ۳ اکتبر (۱۱ مهر) در دسترس مشترکین پلی استیشن پلاس قرار خواهند گرفت.

 

پلاس اسنشال، ارزان‌ترین سطح سرویس پلی استیشن محسوب می‌شود که در کنار تجربۀ بازی‌ها به صورت آنلاین و انتقال سیو به فضای ابری، ماهانه سه بازی رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد. انتظار می‌رود در روزهای پیش‌رو، به طور رسمی این فهرست توسط سونی تایید شود.

 

معرفی کوتاه کالیستو پروتکل

قصه کالیستو پروتکل در آینده‌ای دور جریان دارد و ماجرای خلبان کارکشته‌ای با نام جیکوب لی را نقل می‌کند. جیکوب با انتقال هوایی انواع و اقسام محموله‌ها به کرات مختلف روزگارش را می‌گذراند. آخرین محموله‌ی جیکوب به‌مقصد قمر کالیستو اما زندگی قهرمان بخت برگشته‌ی قصه را برای همیشه تغییر می‌دهد. این محموله درواقع سفارش شرکت یونایتد ژوپیتر کمپانی (UJC) است که با دسیسه‌ها و انفعالات شرورانه مشهور است. بر همین اساس، گروهک The Outer Way که جبهه‌ی مقاومت بر علیه UJC به‌حساب می‌آید، با ایجاد یک اختلال در پرواز جیکوب مقدمات ورود به زندان Black Iron و اتفاقات خونین بازی را می‌چیند.

 

معرفی کوتاه Weird West

بازی Weird West داستان پنج شخصیت مختلف را روایت می‌کند. یک زن هفت‌تیر کش، یک خوک انسان‌نما، یک سرخ‌پوست، یک گرگ‌نما و یک ساحره افرادی هستند که سفرشان در «غرب عجیب» را تجربه خواهیم کرد. بازی در سرزمینی ناشناخته و دور افتاده از غرب وحشی جریان دارد. در آغاز ما باید داستان‌های کاملا شخصی این افراد را دنبال کنیم. داستان‌هایی که در پایان به‌یکدیگر می‌پیوندند و ضمن شکل دادن روایتی جذاب و بزرگ، گره اتفاقات عجیب دنیای «ویرد وست» را باز می‌کنند.

 

معرفی کوتاه Farming Simulator 22

در بازی Farming Simulator 22 می‌توانید نقش یک کشاورز مدرن را برعهده گرفته و هر کاری را که دوست دارید را انجام دهید. دامپروری، جنگل‌داری و کشاورزی از سطح مبتدی تا پیشرفته در این بازی فراهم شده است و فعالیت‌های کشاورزی گسترده‌ای را می‌توانید انجام دهید.

 

برای خرید پلی استیشن پلاس اسنشیال ۱۲ ماهه ترکیه و یا اوکراین با قیمت ارزان، قانونی و تحویل سریع می‌توانید از علی گیم کمک بخواهید!

علی نوری
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • یوسف مصطفی پور ۱۰ مهر ۱۴۰۲ / ۶:۵۵ ق٫ظ

    سلام
    بازی کالیستو پروتکل رو حتمن پیشنهاد میکنم بازی کنید، امتیازش شاید کم باشه ولی برایدیکبار تجربه خوبه😁

ارسال دیدگاه