اکانت ظرفیت کامل پلاس چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟

پلی استیشن اسنشیال

اکانت ظرفیت کامل پلاس چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟

تجربه چند نفره بازی های ویدیویی چند سالی است که به یکی از ویژگی های مهم این صنعت تبدیل شده، بیشتر بازی های امروزی در کنار بخش داستانی، فضایی را برای گیمرها به وجود می آورند تا آنها در مقابل یکدیگر یا در کنار هم قرار بگیرند. تجربه لذت بخش چند نفره بازی ها برای شما رایگان تمام نمی شود ؛ خرید اکانت ظرفیت کامل پلاس ، بلیط شما برای ورود به این دنیای بزرگ است.

اکانت ظرفیت کامل پلاس چیه ؟

برای خرید اشتراک پلی استیشن پلاس راه های مختلفی وجود دارد شما می توانید این اشتراک را بصورت کد گیفت کارت ، اکانت ظرفیت کامل و یا اکانت ظرفیت قابل اکتیو و بدون اکتیو تهیه کنید. در روش ” اکانت ظرفیت کامل ” اشتراک پلاس بروی یک اکانت فعالسازی می شود ممکن است فروشگاهی یک اکانت آماده به شما تحویل دهد و یا اشتراک پلاس را برروی اکانت شخصی شما فعال کنند.

 

نحوه فعالسازی به این شکل هست که شما باید ایمیل و پسورد اکانت ریجن ترکیه یا اوکراین خود را به پشتیبانی سایت داده و از طریق فروشگاه پلی استیش با حساب بانکی معتبر اشتراک پلاس خریداری می شود، این مراحل کاملا قانونی بوده و خرید بصورت مستقیم از فروشگاه پلی استیشن می باشد.

 

ویژگی های اکانت ظرفیت کامل پلاس

در اینجا مهمترین مزایا و ویژگی های اکانت ظرفیت کامل را برای شما نام برده و توضیح می دهیم تا در هنگام خرید این محصول اطلاعات کافی داشته باشد.

 

1- فعالسازی اشتراک پلاس بر روی اکانت شما

همانطور که در بالا توضیح داده شد سایت علی گیم این قابلیت را دارد که اشتراک پلاس را بر روی اکانت شخصی شما که ریجن ترکیه یا اوکراین باشد فعالسازی کند. با توجه به اینکه خرید اشتراک پلاس در ریجن ترکیه و اوکراین انجام می شود در نتیجه هزینه ی پرداختی بسیار کمتر از ریجن های دیگر مانند آمریکا، انگلیس و … می باشد.

2- قابلیت شخصی سازی اکانت توسط شما

از آنجایی که اکانت بطور کامل برای شما می باشد می توانید هر زمان ایمیل ، پسورد ، آنلاین آیدی ، آواتار و دیگر موارد اکانت را تغییر بدهید.

3- امکان انتقال اکانت به کنسول دیگر

مثلا اگر کنسول خود را بفروشید و کنسول جدیدی بخرید امکان انتقال اکانت به کنسول جدید هست مخصوصا کسانیکه PS4 دارند و قصد خرید کنسول PS5 در آینده رو دارند. کافیست اکانت پلاس را از روی کنسول دی اکتیو و پاک کنید سپس ایمیل و پسورد را در کنسول جدید وارد کنید.

 

4- قابلیت تمدید اشتراک پلاس

با تموم شدن اشتراک پلاس بازیها قفل می شوند و با خرید اکانت جدید، قفل بازیهای ماهیانه باز نمیشوند ولی در صورتی که داخل همان اکانت اول، پلاس تمدید شود قفل بازیهای ماهیانه نیز باز هست.

5- اشتراک گذاری اکانت پلاس با دوست یا آشنا

به همراه دوست یا آشنای خودتان می توانید یک اکانت ظرفیت کامل پلاس تهیه و باهم استفاده کنید در صورتی که هر دو کنسول مثل هم باشد مثلا هر دو PS4 داشته باشید یا هر دو PS5 یک نفر اکانت رو باید بصورت ظرفیت قابل اکتیو (ظرفیت 2) استفاده کند و یک نفر بصورت ظرفیت بدون اکتیو (ظرفیت 3) و در صورتی که یک نفر کنسول PS4 و یگ نفر PS5 داشته باشید هر دو می توانید بصورت ظرفیت قابل اکتیو (ظرفیت 2) استفاده کنید.

6- کامل بودن زمان اشتراک پلاس

اشتراک های ظرفیت کامل بعد از اینکه سفارشتان رو ثبت کنید و ایمیل و پسورد اکانتتون رو به ما بدهید فعال می شود در نتیجه هیچ زمانی از اشتراک نگذشته و کامل می

باشد.

برای خرید پلی استیشن پلاس ظرفیت کامل با قیمت مناسب و قانونی اینجا کلیک فرمایید.

علی نوری
ارسال دیدگاه