آپدیت جدید پلی استیشن ۵ با ویژگی‌های جدید منتشر شد

پلی استیشن پلاس ترکیه اکسترا

سونی به تازگی قابلیت جدیدی را به Game Help کنسول پلی استیشن ۵ اضافه کرده است. بازیکنان می‌توانند از گیمپلی دیگران به عنوان راهنما استفاده کنند، هر چند می‌توان استفاده از آن را هم نادیده گرفت.

 

برای اینکه از گیمپلی خود برای شرکت در این بخش استفاده کنید، راهکاری ارائه شده است که دسترسی به آن از طریق Captures و Broadcasts موجود در تنظیمات امکان‌پذیر است. ابتدا باید به بخش تنظیمات و سپس سیستم کنسول بروید و Captures را انتخاب کنید. در آنجا Auto Captures و Community Game Help اضافه شده که به اشتراک گذاشتن گیم‌پلی بازی مربوط می‌شود. هر جا که احساس کردید قصد پایان عملیات را دارید، امکان متوقف کردن آن فراهم شده است. پس از اینکه گیمپلی شما تایید شد، به صورت خودکار در دسترس دیگر بازیکنان قرار خواهد گرفت. در حال حاضر امکان انجام اینکار در بازی‌های محدودی وجود داشته و احتمالا سونی در آینده تعداد بازی‌ها با پشتیبانی از این قابلیت را افزایش خواهد داد.

 

امکان پنهان کردن اعلانی که مربوط به اتصال Remote Play می‌شد نیز، در آپدیت ۰۹.۲۰.۰۰-۲۴.۰۳ گنجانده شده. به این منظور باید به تنظیمات کنسول و بخش سیستم بروید و Remote Play را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه Hide Remote Play Connection Status این اعلان غیر فعال خواهد شد. دسترسی و استفاده از پیام‌ها نیز بهبودهایی داشته‌اند.

 

به جز موارد فوق، طبق روال همیشگی، این آپدیت پایداری و بهبود عملکرد کنسول را به ارمغان می‌آورد.

علی نوری
ارسال دیدگاه