طرح نهایی پلی استیشن 5 پرو فاش شد

Billbil-kun افشاگر معروف، لحظاتی پیش از طرح نهایی پلی استیشن ۵ پرو رونمایی کرد.

از زمان برگزاری رویداد گیمزکام تاکنون هر روز اطلاعات بیشتری از کنسول میان‌نسلی سونی منتشر می‌شود. گزارش‌های متعددی ادعا می‌کنند که استودیوهای بازی‌سازی از وجود این کنسول آگاه هستند و سونی تصمیم دارد در ماه سپتامبر (شهریور) از آن رونمایی کند. لحظاتی پیش Billbil-kun که از افشاگران مطرح صنعت ویدیو گیم است، با انتشار تصویری از طرح نهایی پلی استیشن ۵ پرو رونمایی کرد و اطلاعاتی را در مورد آن با طرفدران به اشتراک گذاشت. در بیانیه او می‌خوانیم:

 

«اکنون به‌طور قطع می‌دانیم که این کنسول پلی استیشن ۵ پرو نام خواهد داشت. تصویری از نمای جلوی بسته‌بندی کنسول وجود دارد و به ما ایده‌ای از طراحی نهایی پلی استیشن ۵ پرو می‌دهد. به دلایل قوانین کپی‌رایت نمی‌توانیم این تصویر را با شما به اشتراک بگذاریم؛ اما طرحی که در ادامه مشاهده می‌کنید، طراحی نهایی کنسول را نشان می‌دهد.

طراحی کنسول بسیار شبیه پلی استیشن ۵ اسلیم خواهد بود و نمای بیرونی آن به رنگ سفید است. دو پورت USB-C و دکمه پاور نیز در پنل جلویی کنسول وجود خواهد داشت. اولین تفاوتی که جلب توجه می‌کند، وجود سه نوار مشکی در نمای بیرونی کنسول است؛ اما طراحی پنل جلویی دست‌نخورده باقی خواهد ماند.

متأسفانه در مورد درایو دیسک کاملا مطمئن نیستیم. تصویری که در اختیار داریم فاقد درایو دیسک است و هنوز نمی‌دانیم که نسخه دیگری وجود خواهد داشت یا خیر. مطمئنا همانند نسخه اسلیم می‌توانید درایو دیسک را به کنسول اضافه کنید. ظاهرا این یک انتخاب تجاری است تا با کاهش هزینه‌ها بتوانند محصولی رقابتی را به بازار عرضه کنند. با اینکه برنامه‌های سونی می‌تواند هر لحظه تغییر کند، اما انتظار داریم که پلی استیشن ۵ پرو در نیمه اول سپتامبر ۲۰۲۴ (اواسط شهریور ۱۴۰۳) معرفی شود.»

علی نوری
ارسال دیدگاه