بازی های ماه سپتامبر ۲۰۲۴ پلی استیشن پلاس معرفی شدند

طرفداران هری پاتر که مشترک سرویس پلی استیشن پلاس هستند می‌توانند بازی کوییدیچ و دو بازی دیگر را این ماه به‌صورت رایگان بازی کنند.

سرویس پلی استیشن پلاس به‌تازگی از بازی‌های خود برای ماه سپتامبر ۲۰۲۴ رونمایی کرده است که شامل بازی Harry Potter Quidditch Champions، بازی MLB The Show 24 و بازی Little Nightmares 2 می‌شود. هر سه این بازی‌ها از تاریخ ۱۳ شهریور برای مشترکان پلی استیشن پلاس اسنشیال و بالاتر به‌صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرند.

 

بازی Harry Potter Quidditch Champions از سری بازی‌هایی است که از روز اول عرضه در سرویس پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرند و بازیکنان می‌توانند آن را به‌صورت تک‌نفره یا چندنفره بازی کنند. شما می‌توانید وظیفه خود در تیم را از بین تعقیب‌کننده، جستجوگر، نگه‌دارنده یا ضربه‌زن انتخاب کنید و در حالت کریر یا چندنفره آنلاین در مسابقات قهرمانی کوییدیچ شرکت کنید.

 

بازی دیگری برای مشترکان سرویس پلاس در نظر گرفته شده مختص ورزش‌دوستان، به‌خصوص طرفداران ورزش بیسبال است. بازی MLB The Show 24 یک ماجراجویی خاص برای شما تدارک دیده است که می‌توانید در آن از کوچک‌ترین تیم‌های لیگ تا بزرگ‌ترین آن‌ها را برای بازی انتخاب کنید، با اسطوره‌های این ورزش همراه شوید و در مسابقات قهرمانی بین‌المللی بدرخشید.

آخرین عضو این مجموعه نیز یک بازی در سبک ماجراجویی پلتفرمر ترسناک به‌نام Little Nightmares 2 است که تا چند روز دیگر به سرویس پلاس اضافه می‌شود. در این بازی شما در نقش شخصیت مونو قرار می‌گیرید که یک پسربچه کوچک گیر افتاده در یک جهان عجیب و درهم‌شکسته است. تنها دوست شما در این ماجراجویی سیکس است که یک قهرمان کت‌پوش است و به شما کمک می‌کند تا با همکاری یکدیگر بتوانید پاسخ پازل‌ها و معماها را پیدا کنید و در حین اینکه مشغول جلوگیری از پخش شدن پلیدی در سراسر زمین هستید، جلوی دشمنان ترسناک و اهریمنی خود نیز بایستید.

بنابراین آخرین مهلت برای دانلود بازی‌های رایگان ماه اوت سرویس پلی استیشن پلاس، ۱۲ شهریور است. این مجموعه بازی‌ها شامل لگو جنگ ستارگان: حماسه اسکای‌واکر، فنف: سکوریتی بریچ و اندر لیلیز: کوایتوس آو نایتز می‌شود.

علی نوری
ارسال دیدگاه